Sansevieria ferdig

Det er varme dager og vi får nyte den siste varmen i sommer, de siste to dagene her har gått med til strikking.
I går og forrige dagen var det alt for varmt for meg, så jeg har sittet i skyggen, og også inne i vogna med alle luker åpne her.
Forledenkveld startet jeg på denne kluten fra Bittamis design, og det klut nr. 2 i denne alongen, (hun skal legge ut 4 oppskrifter, etter hva jeg forstår) var med på strikking av den første, så da er det to igjenn.. :-) bare å glede seg.
Den forrige kluten var i hullmønster hvor den ene raden strikkes i rettstrikk, denne gangen måtte jeg passe på litt mere for det var mønster begge veger. Men pytt så flotte mønstre som er ganske enkle å komme inn i, så det gikk ikke mange omgangene før jeg strikket automatisk.

Dette ble en ny vaskeklut strikket på pinner nr. 3mm og med mandarin petit... :-) (et garn jeg er blitt velig glad i når det kommer til bomullsgarn).

Fargen er en av mine fineste farger når det gjelder sommer, jeg brukte under ett nøste på denne og str. ble 23,5 cm både i høyde og bredde. Kluten har navnet Sansevieria og mønstret er fra Bittamis klutealong 2017 på facebook.