Orange er en av mine favorittfarger Hele året

Det blir lite blogging når en er i campingvogna, men i dag er det innevær her hos oss i Vestfold. For tiden så holder jeg på med en genser til meg selv i knallorange, jeg har strikket litt nå og litt da på den så derfor tar det litt tid før den er ferdig.

Genser strikkes i bommull


Ermene ble ferdigstrikket i går og har så vidt begynt på bolen. Mønstret fant jeg på Drops og det heter Angela og er nr. 159-29. En nydelig bommullsgenser som skal egentlig strikkes i Muskat men jeg bruker Cotton 8/4 som har strikkefasthet på 28 m, så har måtte endret litt på masker og slikt. Genseren har lange ermer med mønster på og bolen er i glattstrikk med raglanfelling. Gleder meg til den blir ferdig og jeg kan ta den i bruk.

Ønsker alle ei fin tid framover med mye sol og varme i sommer, bloggen vil bli oppdatert av og til :-)






Ingen kommentarer

Drevet av Blogger.