Løvspretthals i merinoull

En Løvspretthals ble ferdig her i dag, denne har jeg strikket i Drops merino Ekstra fine så denne ble myk og god og for de fleste kløfri.
Det flotte mønstret fant jeg blandt en av de mange fine oppskriftene hos Strikkelisa på Ravelry, HER!

Denne vil jeg si ble fra Str. fra 7 år og opp til Dame

Målt flatt på bordet:
Høyde: 23 cm
Bredde: 19 cm og kan strekkes til ca 28 cm

Løvspretthals

Løvspretthals

Strikkingen tar tid nå som vi fortsatt er i campingvogna, men noen prosjekter regner jeg da med å få ferdige. Litt små prosjekter er på gang og også en genser til til meg selv. I dag er det St.Hans aften og litt grått regnvær men skal lyse opp etterhvert så vi håper på et det vil bli bra til kvelden. Ønsker alle en fin feiring i kveld.







Ingen kommentarer

Drevet av Blogger.