Strikk på gang

Jeg er full av ideer for tiden og begynner på det ene prosjektet etter det andre. Litt mitt eget design og litt på andres design. På bildet ser du 3 prosjekter som jeg holder på med

strikketøy

Prosjekt 1 med rødt garn er et nytt vottemønster som jeg holder på å designe, har tegnet mønstret og holder på å skal strikke de.
Prosjekt 2 er strømpet designet av ©Lillcat Design med nydelig mønster og tynne pinner, dette er en del av Januaroppgaven til Designer Along 2017 som foregår på fb. (Ja lua har jeg strikket og lagt ut her tidligere)
Prosjekt 3 er ei flettelue som snart kommer mønster på.

Ellers på tegnebrettet flommer det over av ideer og jeg vet nesten ikke hvor jeg skal starte. Skal se å få disse to mønstrene klare nå før jeg starter for fullt på resten.

Ønsker alle ei fin uke!






Ingen kommentarer

Drevet av Blogger.