Nok et par barnehagevotter

Votter klare igjenn, 2 stykk i grått og blått.  Etter at jeg tok bildet i dag har jeg nålefiltet inn initialer på alle 4.
Jeg blir så takknemlig når folk spør om jeg vil strikke. 
Det er litt vanskelig nå å ha oversikt over hvor mange av disse jeg har strikket i år, men det er en god del. Vet ikke om jeg skal lage meg et system med hvor mange slike jeg blir å strikke til neste år... hadde vært moro og vist.. :-)
Det har vært masse vis av bestillinger og strikking døgnet rundt. Holder nå på med ei bestilling til og det er også votter til ei dame, den strikkinga skal jeg kose meg med i ro og mak resten av kvelden.

Ellers i dag har jeg hatt Stoor Rengjøring her og fått pyntet litt til jul jeg også. 

Så er det jo det der med julebakst.
Nei, har ikke bakt så mye som et flatbrød i år. Men tenker litt på å ta lefsetakka fram hive på meg skautet, og bare bake noen få Ballsfjordlefser med smør, sukker, kanel og brunost (de er så gode, og det er så lenge siden jeg bakte sist) kanskje noen brune pinner, kokosmakroner, St. bernhard og lage karameller og litt peppermyntedrops, ja kransekake og marsipan hadde heller ikke vært dumt, nei lista blir litt for lang her nå.

Det er jo ennå noen dager igjenn så kanskje rekker jeg litt av alle. :-)

Håper alle får ei fin helg






Ingen kommentarer

Drevet av Blogger.