Godt nyttår 2017!

Dette året er snart over, derfor et aldri så lite blogginnlegg for å ønske alle dere kjære lesere, følgere, kunder, og ikke minst alle dere som inspirerer til strikking, både i blogger og på sosiale media et riktig Godt Nyttår!


Dette året har som så mange andre år vært fult av strikkerier fra meg, massevis av bestillinger og strikking for å ha nytt i butikken min. Mariusluer, mariusvotter, sjal, barneplagg, vm-luer, mønsterstrikking fra flotte designere vi har her i norge. Jeg har også vært med på et par samstrikk og mysteriestrikk med sjal, sokker og votter. For å nevne noe. Jeg har også laget noen nye mønster i år, siste var Spildravotten som har tatt helt av :-) Når slikt skjer så skjønner jeg jo at folk liker designet, dette gir meg ny inspirasjon til å lage mere.


Håper alle sammen får et riktig

Godt Nyttår!




Drevet av Blogger.