God Jul - Vinneren er trukket

Vil med dette få ønsket alle og enhver en vakker og fredelig jul. StrikkeBea har hatt et flott strikkeår, med masse fine oppdrag. Jeg er så takknemlig og glad for alle dere flotte kunder, og ikke minst følgere.

Nå har julefreden senket seg og det blir noen dager med god mat, kos og avslapping for meg. Strikking i gyldne øyeblikk blir det selvfølgelig. :-)



Giveawayen min er over og 5 heldige vinnere er trukket ut. Jeg brukte True Random generator til å trekke ut vinnerne.

1. Garn og Pinner - Vinneren ble: Wenche Søberg - Gratulerer
2. Figurstanser og kartong - Vinneren ble: Hilde Lyngroth Leite - Gratulerer
3. Fargelegging- Vinneren ble: Anne Lynx - Gratulerer 
4. Figurstanser - Vinneren ble: Vanja Elisabeth Skaret Hasund - Gratulerer
5. Limpistol- Vinneren ble: Wenche Dehlen - Gratulerer

Flere fikk også oppfylt sitt ønske på de premiene de ønsket seg :-)

Takk til alle som deltok i denne giveawayen. Premiene blir sendt ut over nyttår og jeg ber alle som har vunnet om å sende strikkebea en MELDING om Adresser og slikt.  facebook.



God Jul.





Ingen kommentarer

Drevet av Blogger.