Dompappvotter

Her om dagen så fikk jeg ei bestilling på tova votter med dompappmotiv på, og nå er de klare. Det er en god stund siden jeg har laget slike votter, men i fjor og i forfjor så ble det en god del av disse. Vottene er strikket i fritidsgarn - tovet i maskin - og dompappene har jeg satt på med nålefilting. Etter ønske fra mottakeren ble også vottene strikket litt ekstra lange. Grunnoppskrifta på vottene finner du her

dompappvotter, tova votter
dompappvotter, tova votter



Ønsker alle en fin 4 søndag i advent!






2 kommentarer:

  1. Fantastisk nålefilting du ha praktisere, søte dompapper... så fint.
    Nydelige votter. Jeg liker veldig. Adventsklem fra Viola

    SvarSlett
  2. Lekre votter! Tror jeg må lære meg nålefilting. Kjempefint med dompap-motiv på vottene!

    God juleinnspurt!

    Klem

    SvarSlett

Drevet av Blogger.