Strikke god og varm lue

Lua Bliss ble ferdig i går og jeg er fornøyd, med en flott løsning på vrangborden. Strikket slik at  størrelsenpasser hodemål: 52/56 cm, brukte Nepal og satte i et par metallknapper i åpningen.

Strikke god og varm lue

Størrelse: M (52/56 cm)
Høyde: 25 cm
Garn/Materiale: Nepal - 65% Ull, 35% Alpakka

Vaskeanvisning: Håndvask, maks 30°C / Tørkes flatt /

Dette er faktisk første gangen jeg strikker i Nepal og er veldig fornøyd med både strikkingen med garnet, og resultatet som ga en litt tykk lue for kalde dager.

Ja linken til lua holdt jeg nesten på å glemme, den finner du her.

Fikk garnet jeg hadde bestilt til et par lester som jeg har begynt på nå, så de blir vel det neste som kommer her. Strikkes også i et ukjent garn for meg.







Ingen kommentarer

Drevet av Blogger.