Unnagjort og atter unnagjort et lite samleinnlegg med litt av hvert

Fikk ferdig bestilling som jeg blogget så vidt om forrige innlegg her. 2 luer i strukturmønster, et par tova labber + røde barnehagevotter.

Barnehagevotter, strikka lue og tova tøfler

Jeg har også strikket og tovet et par tøfler, ja skikkelig feminine ble disse i fin rosafarge med hvit rose til pynt str. ca 37-38. (kommer for salg om litt)


 tova tøfler

Videre har jeg også et par barnehagevotter i maskinen nå til toving, det ene paret er også en bestilling og de andre marineblå er str, 4-6 år og blir lagt ut for salg så snart det lar seg gjøre.


Barnehagevotter

Barnehagevotter

Så er det over til neste strikk som er mysteriesokker, i gårkveld kom del 3 ut når jeg holdt på med siste bestillingen og satt der og strikket votter :-) Da fikk jeg jo ikke startet på herligheten, men den som venter på noe godt venter vist ikke for gjeves.

Så det er bare å hive seg rundt og fortsette på det flotte mønstret i mysteriesokkene. Har blogget litt om dette tiligere, og hvor det foregår det vil du finne ut av i dette innlegget som du finner her.






Ingen kommentarer

Drevet av Blogger.