Tralla - la, nå er det ting som skjer

Innimellom hva?, tenker du nok. Men det skal jeg fortelle deg, noe jeg har gledet meg til, og det er å strikke lua Little Boxes av MarionRDesign.
Hun har samstrikk av lua denne mnd på hennes facebookside MarionR strikk. Her 
Bestilte garn fra henne som jeg fikk i dag og denne lua skal jeg starte på straks i et garn jeg ikke har prøvd før, jeg regner med at den kommer hit på bloggen med bilder i morgen. :-)

Det er også flere ting som står på tapeten framover og det blir ny mysteriestrikk av ©Lillcat Design på face... Denne gangen er det sokker som står på tapeten begynner på fredag så hiv deg rundt å bli med du og.. :-) Her.

Ja og så var det meg selv da, nå i hele oktober får du rabatt på alle rosa produktene fra min butikk koden får du om du blir med på min facebookside - Her.

Annet nytt nermere jul har jeg også begynt å tenke på men det er for tidlig å si noe om ennå.. :-)

KoksGrå barnehagevotter
Vottene er lagt til i salget i butikken min så du får 60 kroner i avslag på kjøpet i skrivende stund.



♥ PRODUKTINFORMASJON:
Størrelse: 1-3 år
Hel Lengde: 21 cm
Bredde: 7,5 cm
Høyde fra tommelgrop til fingertupp: 7,5 cm

Materiale: 100% Ull
Farger: Koksgrå
Teknikk: Håndstrikket
Vaskeanvisning: 30 grader håndvask, tørkes flatt



Drevet av Blogger.