Strikka votter og litt til..

Disse to vottene har jeg laget siden sist jeg var innom her + et par barnehagevotter.

De små barnemariusvottene er i str. 2-3 år og er til salgs, grå tova hjertevennvotter fikk jeg en bestilling på her i går og da måtte jeg jo kaste meg rundt med pinnene og få de ferdige, men kan nok ikke bli sendt før på mandag.

Det samme gjelder 4 par barnehagevotter som ligger til toving i maskinen nå, de må nok også vente til mandagen før de kan sendes dessverre.



Oppskriften til mariusvottene finner du på sandnes sine sider. Hjertevennvottene finner du oppskrift på her


I helgen blir det forhåpentligvis mer strikk fra mysteriesokkene som jeg begynte på forrige fredag, og har blogget om før,  i dag kom del to ut og jeg bare gleder meg for de blir fine.

God helg!




Ingen kommentarer

Drevet av Blogger.