Mysteriesjal i håndfarget garn

Sjal i lillanyanser ferdig,(oppskriften finner du link til nederst i posten her) dette er et sjal som er designet av Marion Louise Rindsem jeg har strikket det på pinner nr. 3mm hele sjalet. Garnet jeg har brukt er Huldra et godt å mykt kamgarn som var veldig godt å strikke med. Garnet er håndfarget av Lill Chatrin Eide Schei som  selger ulike fine garntyper, du også finner link til henne også nederst.

Selve sjalet var morsomt å strikke, det skal egentlig være i 3 farger, men jeg valgte to, jeg har også sett at noen har strikket det i kun en farge også, og alle synes jeg blir like fine. Bildet har jeg tatt med telefonen min, og så er det jo det med lillanyanser som er litt vanskelig å få fram hvis lyssettingen er feil, dermed ble fargene mørkere enn de er i virkeligheten. :-)

sjal i lillanyanser

Høyde: ca 57 cm
Bredde: ca 175 cm

Garnmengde:
Lys lilla: ca 91 gram
Mørkeste som er melert:  ca 52 gram

Oppskriften finner du gratis på ravlery her eller hennes facebookgruppe her
Garnet kan kjøpes fra garnkista.no her Eller ta kontakt på facbooksiden ©Lillcat Design her




Ingen kommentarer

Drevet av Blogger.