Mysteriesjal i grønt håndfarga garn

Dette sjalet er strikket i nydelig grønnfarge håndfarget garn fra garnkista.no Hele sjalet er strikket dette på pinner nr. 3 Huldra kamgarn er min nye forelskelse å strikke med, det er helt vidunderlig strikkegarn og jeg vil gjerne anbefale dette garnet til både sjal, hals, luer og babystrikk. Mykt og godt garn er det iallefall.

De to grønnfargene som er brukt var jeg litt skeptisk til å bruke sammen men tok sjansen på de, og det angrer jeg ikke på i dag når jeg ser det ferdig. Dette mønstret blir det vel strikket litt mere av tenker jeg, men ser at Marion også har laget et nytt mønster som heter leaf og det har jeg allerede kjøpt nå og planlegger litt med fargene som jeg også kommer til å kjøpe fra garnkista. (sjalet er allerede i hodet mitt med fargevalg så da må jeg vel spørre LilliCat.Shei og hun har 2 nøster av de fargene jeg ønsker).

Så slik ble dette i grønne nyanser.


Høyde: ca 55 cm
Bredde: ca 151 cm (kan strekkes litt)
Garntype: Huldra kamgarn
Garnmengde:
Totalt: 148 gr. garn

Oppskriften finner du gratis på ravlery her eller hennes facebookgruppe her
Garnet kan kjøpes fra garnkista.no her Eller ta kontakt på facbooksiden ©Lillcat Design her




3 kommentarer:

  1. Hei! Er dette samme Huldra-garnet som Hillesvåg ullvarefabrikk selger?

    Mvh Mari-Anne

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er det samme garnet :-)

      Slett
  2. Nydelig og grønnfargene var flotte sammen :)

    SvarSlett

Drevet av Blogger.