Lille Rev - mønstervotter til barn

Mønstervotter for barn med motiv av to små reveunder på med labbavtrykk inni. Fargene er hvit og Mørke rød. Strikket i garnet PT2 og hvitt er fra gammelserien til rauma. Vottene har jeg tovet littegranne for hånd og formet de, så nå ligger de her til tørk. Dette blir par nr. 6 fra Den Store Votteboka.



Lille Rev - mønstervotter til barn
Str: 5-7 år
Arbeidet er målt flatt på bordet.
Hel lengde: 19 cm
Målt fra tommelgrom til finger spisser: 8,5 cm
Bredde i håndflata: 9 cm

Vask 30grader håndvask.

Mønster fra "Den store votteboka" av Jorid Linvik.








2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
    Svar
    1. NEI, jeg gir aldri ut oppskrifter fra andre, du burde kontakte Jorid Linvik som har laget både oppskriften og boken... ja hun er på facebook, skjønner ikke hvorfor du spør meg etter hennes mønster, kontakt Jorid Linvik :-) Der får du sikkert god hjelp jeg kan ikke gi noe jeg ikke har tillatelse til :-)

      Slett

Drevet av Blogger.