Babylue og babyvanter i alpakka

En til ble det av dette fine lille lune settet i ren alpakka. Denne gangen i marineblått fra heftet "Babystrikk på pinde 3".

Settet er strikket i str. 0-3 mnd. Blir flott til en liten guttebaby mener jeg, det forrige jeg strikket i hvitt passer kanskje til begge kjønn :-) (hvis en er opphengt i farger da).
I oppskiften var det bånd strikket i ribb (som jeg lagde på det hvite settet). På både lua og vottene strikket jeg hestetømmer som jeg synes er like fint.


Babylue og babyvanter i alpakka

Babylue og babyvanter i alpakka
Lua har omkretsen er ca 44-48 cm og høyde er ca 19 cm.
Vottene er lange og gode ca 14 cm, og bredden er 6,5 cm

Design av Lene Holme Samsøe fra Boka "babystrik på pinde 3" kjøpt på sommerfuglen.dk
Heftet finner du her




Ingen kommentarer

Drevet av Blogger.