Bella babykjole/tunika 9-12 mnd

Boka Babystrikk på pinde 3, av Lene Holme Samsøe, bestilte jeg fra sommerfuglen.dk. En flott liten bok eller hefte med 15-20 nydelige oppskrifter til både gutter og jenter i alderen 0-2 år. Det fine med denne foruten alle de flotte oppskriftene er at alle oppskriftene passer til strikkefasthet 27 masker glattstrikk = 10 cm i bredden.

Jeg måtte jo bare prøve meg på Bellakjolen jeg som så mange andre. Elsker det mønstret. Denne er strikket i tynn alpakka på pinner nr. 2,5 og 3 mm. Kjolen er også strikket ovenfra og ned.

Hel lengde: 38 cm
Overvidde: 54 cm

Bellakjolen

Bella babykjole/tunika 9-12 mnd





Har nå sittet å bladd her i boka og vet ikke riktig hva jeg skal gå i gang med nå, men det kommer nok mere fra den :-)



3 kommentarer:

  1. det er et fint mønster og kjolen din var kjempefin, så lett og nydelig :)

    SvarSlett
  2. Et kjempefint hefte som kan tas i bruk gang på gang. Nydelig kjole! Nå er det bare å vente på sommervarmen....

    SvarSlett
  3. Et kjempefint hefte som kan tas i bruk gang på gang. Nydelig kjole! Nå er det bare å vente på sommervarmen....

    SvarSlett

Drevet av Blogger.