Pulsvanter Rogaland

Campinglivet er og blir en liten tidstyv for meg når det gjelder strikkingen, MEN - Endelig fikk jeg tid til å få disse pulsvantene ferdige, denne gangen har jeg valgt sort som bunnfarge med mønster i cerise, lyseblått, mellomblått og med hvite blondekanter.

Jeg prøvde å lage de en tanke mindre enn de forrige og gikk dermed ned et halvt nr. på pinnen, det hjalp nå passet de perfekt for mine hender.

De forrige finner du her og har helt andre farger :-)

Pulsvanter Rogaland

Pulsvanter Rogaland

Pulsvanter Rogaland
Strikket blondekant og latvisk flette

Str: M
Målt flatt på bordet ble disse: 9 cm brede og 18 cm lange
Garn: Tynn alpakka
Pinner: 2 mm
Design: Randi K Design

Mønstret på disse pulsvottene finner du på hennes ravelryside her, og ALLE mønstrene hennes finner du her.  



Disse pulsvantene blir lagt ut for salg MED SPESIELL TILLATELSE fra designer, Randi K Design.


Ellers er det gråvær her i dag med litt opphold akkurat nå da, men det ventes mye regn og litt torden kan det helt sikkert også bli. Godt at en har ei god og varm vogn å sitte i, ja forteltet har også fått seg gasskamin og den varmer veldig godt. 

Da håper jeg at alle har hatt ei riktig flott helg og får en strålende uke som kommer.



4 kommentarer:

  1. Så nydelig de er :)

    SvarSlett
  2. Veldig fine i de fargene! Men pinner nr 2 skremmer meg litt.
    Disse blir lagt merke til, garantert.

    Fortsatt god søndag!

    SvarSlett
  3. Nydelige farger du har brukt denne gangen også!
    Flotteste pulsvanter :)

    SvarSlett
  4. Pulsvantene ble utrolig fine med mørk bunnfarge! Jeg har visst selv falt litt av lasset når det kommer til alongen, men jeg har før klart å hente meg inn igjen iløpet av sommerferien, så jeg har ikke gitt helt opp😉 du har mye fint i bloggen din!

    SvarSlett

Drevet av Blogger.