Hals i inca Alpakka

Det er innevær her i dag datawork redigert litt bilder av en hals jeg har strikket for noen dager siden. På dene har jeg brukt pinner nr. 5.5mm og strikket i inca Alpakka fra Rauma ullvarefabrikk (naturhvit).

Halsen er strikket i havskummønster med rillestrikk i begge ender. Myk og deilig ble denne, ikke minst er det ganske morsomt å strikke bølgemønser. Desinet av Inger Jo Design og mønstret fant jeg gratis her

Hals i inca Alpakka


Havskummønstret hals


Nå sitter vi her i campingvogna med regnvær, og venter på ny uke med både sol og varme. Tirsdagen skal jeg inn for en operasjon på sykehuset som jeg håper går greit. Heldigvis er det ikke hendene som skal under kniven denne gangen så mer strikking blir det nok herifra tenker jeg.

Da håper jeg at alle har hatt ei riktig fin helg og forsatt ha en fantastisk søndag. :-)


1 kommentar:

  1. Lekker hals! Denne har jeg strikka flere av også i silke-alpakka. De ble solgt ganske fort.
    Her skal det bakes flatbrød i dag.Passelig inne-syssel i regnværet og tåka.

    God mandag fra Ingunn

    SvarSlett

Drevet av Blogger.