Pulsvanter designet av RandiKDesign

Endelig har jeg fått kjøpt mønstret på et av de nydeligste pulsvanter jeg noensinne har sett. Disse er strikket etter et av Randi K Design mange nydelige mønster, og har navnet Rogaland. Pulsvottene har hun laget etter inspirasjon fra Rogalandsbunaden, følger du linken til mønstret nedest så kan du lese mer om dette.
Jeg strikket disse i de fargene som jeg hadde tilgjengelig nermest det som står i mønstret, og endte opp med at de ble slik som du kan se på bildene. I oppskriften er det laget diagrammer for både lys og mørk bakgrunn, rikt illustrert med både bilder og veldig god forklarende tekst, oppskriften finnes både på norsk og engelsk.  Jeg brukte også annet garn enn Rauma finull som er oppgitt i oppskriften, opplysninger om dette finner du under bildene.

Det jeg synes gjør disse så unikt flotte er først og fremt det flotte mønstret både inni og oppå vantene. Latviske fletter og blondekantene. Hva mer kan jeg si, du får bare beundre bildene :-) og ta en titt innom siden hennes på ravelry, lik til siden finner du nederst i posten her.

Pulsvanter designet av RandiKDesign

Pulsvanter Rogaland designet av RandiKDesign
Pulsvanter designet av RandiKDesign
Pulsvanter Rogaland designet av RandiKDesign

Str: M/L
Målt flatt på bordet ble disse: 10 cm brede og 20 cm lange
Garn: Tynn alpakka
Pinner: 2,5 mm
Design: Randi K Design

Mønstret på disse pulsvottene finner du på hennes ravelryside her, og ALLE mønstrene hennes finner du her.  

Vel verdt å ta seg en tur innom!

Disse pulsvantene blir lagt ut for salg MED SPESIELL TILLATELSE fra designer, Randi K Design.