Amorinvotter

Håndstrikkede mønstervotter med motiv av en liten kjærlighetsgud på hver vott. Amor er omgitt av hjerter med teksten Love under. Inni vottene er det også strikket inn et stort hjerte på hver vott. På mansjettene er det hjertebord og jeg har startet med ei latvisk flette på kanten.



Størrelse: M/L
Hel Lengde: 29 cm
Bredde: 10 cm (er de for store kan de toves mer)

Materiale: 100% ull
Pinner: 2,5mm

Vaskeanvisning: 30° håndvaske i Milo- tørkes flatt

Oppskriften husker jeg faktisk ikke hvor jeg fikk tak i, den ligger på nett iallefall hvis du gjør et søk på amorinvotter, oppskriften er laget av ei som heter Ingunn Bergli Sørnes.


Ønsker du å handle noe av det jeg lager finner du link til dette i menyen øverst her på bloggen.

1 kommentar:

  1. Hei..Amorinvottene du har strikket er så fine... kan jeg spørre hvilke garn du har brukt? rosafargen er spesiell fin...Mvh Grete

    SvarSlett

Drevet av Blogger.