Tova tøfler i marineblått og sklisikre

Marineblå tova tøfler, denne gangen har de fått på seg sølvpynt og sklisikring under. Sannelig så tror jeg at marineblå har jeg aldri laget de i tidligere. Nå har jeg jo strikket en god del av disse hvert år men altså de første i mørkeblått.

Tova tøfler i marineblått og sklisikre

Tova tøfler

Tova tøfler med sklisikring


Str.: 38-39
Garn: Fritidsgarn
Pinner: 6mm

Mønster/design: Eget
Vaskeanvisning: 30° skånsom ullvaske i maskin eller for hånd.  Milo er beste vaskemiddel for ull, etter vaske mens de ennå er fuktige formes tøflene, tørkes flatt

Lyst til å strikke slike selv så finner du grunnoppskriften på vottene og  alle mine oppskrifter som er til salgs  hær
Ønsker du å handle noe av det jeg lager finner du link til dette i menyen øverst her på bloggen.
Drevet av Blogger.