Tova barnetøfler med ugler og hjerter

Nå er disse to klare, tova tøfler til barn med sklisikring.

De er strikket i fritidsgarnet fra sandnes etter egen oppskrift (tova dametøfler), på disse ble det brukt enkelt garn og tovet på 60 grader. Fulgte oppskriften min (den finner du her) med masker på de røde, og fordi at jeg brukte enkelt garn ble det dermed barnetøfler av de. Som pynt har jeg heklet et par ugler som jeg festet på de grå, heklede hjerter ble de på de røde.
Under sålene har jeg satt på sklisikringer i som også matsjer pynten.

Tova barnetøfler
Tova barnetøfler med sklisikringTova barnetøfler med sklisikring
Fotlengden som passer til de røde ble ca 20-21 cm
Fotlengden som passer til de grå ble ca 18-19 cm

Ønsker du å handle noe av det jeg lager finner du link til dette i menyen øverst her på bloggen.

Ingen kommentarer

Drevet av Blogger.