Trädgårdsälvor endelig ferdige

Disse vottene har stått en god stund på min ønskeliste over votter jeg vil strikke. Nå er de endelig klare etter at de har ligget her og blitt strikket på innimellom alt det andre. Jeg valgte fargen offwhite og rosa i finullgarnet til Rauma.

Vottene har også to ulike alver en på hver vott blandet med hjerter, fugler, blomster og fine mønstre.  Snur du vottene og ser inni håndflatene består de av to blomsterenger, på tomlene sitter det sommerfugler. Det er også mansjetter med hullmønster, på mansjettene likte jeg veldig godt den rosa kanten.

Vottene ble tovet på 40 grader kortprogram to ganger, samt formet med håndtoving etter på for igjenn å få en skylling i maskinen.

Trädgårdsälvor

Trädgårdsälvor

Trädgårdsälvor

Trädgårdsälvor


Str.: M 
Mål tatt flatt på bordet: Hel lengde 29 cm, Bredde 11 cm
Garn: Rauma Finull
Pinner: 2 og 2,5 mm

Mønster/design: Garden fairies av Jenny Alderbrant
Vaskeanvisning: 30° håndvask i Milo, tørkes flatt


Ønsker du å handle noe av det jeg lager finner du link til dette i menyen øverst her på bloggen.

Ingen kommentarer

Drevet av Blogger.