Og ennå flere ....og god helg ;-)

I dag fikk jeg sendt av gårde et par blå barnehagevotter med angrybirdmotiv på. I tilleg har jeg også fått ferdig et par barnehagevotter til. Nå aner jeg sannelig ikke hvor mange slike votter jeg har laget nå i denne perioden - men kan vel trygt si at jeg har blitt hekta.

barnehagevotter med angrybirdmotiv
røde barnehagevotter
barnehagevotter  turkis

Alle vottene er strikket i 100% ull og lett tovet en omgang i maskinen på 40 grader. De øverste blå har jeg laget motivet med nålefilting.

Da ønsker jeg alle sammen ei riktig fin helg!

Ønsker du å handle noe av det jeg lager finner du link til dette i menyen øverst her på bloggen.

2 kommentarer:

  1. Flotte barnehagevotter, artig motiv! Hvordan har du laget motivet? Er det strikket på før toving, eller?

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann BrittB, Takk, jeg har nålefiltet på motivet på vottene etter de var ferdige. :-)

      Slett

Drevet av Blogger.