Hals - Buffer i kauni

Det begynte med utgangspunkt i ei lue denne her, og endte med en hals. Ja hvorfor ikke tenkte jeg underveis i strikkinga. Det kunne jo gå, og slik ble denne halsen seende ut, flotte høstfarger kom fram også. :-) Da ønsker jeg 1 oktober velkommen og det er kun, ca 12 uker igjenn til jul ;-)



Str.: Onesize
Garn: Kauni sort og EQ
Pinner: 3,5 og 4mm

Mønster/design: Etter mariusmønstret med tillatelse

Mitt produkt er basert på MARIUS(R)(C) mønsteret designet i 1953 av Unn Søiland. Det er strikket med tillatelse fra rettighetshaver. Jeg garanterer at produktet er håndstrikket i Norge.


Vaskeanvisning: 30° grader håndvask.  Bruk Milo  tørkes flatt


Ønsker du å handle noe av det jeg lager finner du link til dette i menyen øverst her på bloggen.

Ingen kommentarer

Drevet av Blogger.