YouHu - Ferdig ble jeg jaggu før det ble mandag :-)

Yess, ble da ferdig før mandagen kom med denne bestillingen av mariusluer. Godt å vite at kundene er fornøyde. Først kom det en bestilling, så  en til og jaggu skulle hun ikke at mindre enn to mariusluer til :-) Godt er det.

Nå er de ferdige og jeg har sendt bilde i mail til henne.

Vel bildene er da tatt inne nå i kunstig lys så de bærer litt preg av gulhet....



Produktfakta:
Str.: Dame M
Garn:100% alpakka
Pinner: 2,5 og3 mm
Mønster/design: Mitt produkt er basert på MARIUS(R)(C) mønsteret designet i 1953 av Unn Søiland. Det er strikket med tillatelse fra rettighetshaver. Jeg garanterer at produktet er håndstrikket i Norge.



Ønsker du å handle noe av det jeg lager finner du link til dette i sidemenyen her på bloggen.

Ingen kommentarer

Drevet av Blogger.