Supre mariusvotter

I dag har vi hatt et helt nydelig høstvær her med utestrikking og sol. Fikk også bli ferdige med nye mariusvotter som jeg har tovet i maskinen og de ble vellykket. :-)

Disse ble myke og gode votter i en herlig beige farge med sort kant nederst. De ble litt store og kan godt toves litt til om en ønsker det, men kan også være slik de er.

Tova mariusvotter


Str.: L (kan også toves litt til)
Hel Lengde: 27 cm
Bredde: 12 cm

Garn: Fritidsgarn
Pinner: 6mm
Mønster/design: Inspirasjon fra mariusboka med tillatelse
Mitt produkt er basert på MARIUS(R)(C) mønsteret designet i 1953 av Unn Søiland. Det er strikket med tillatelse fra rettighetshaver. Jeg garanterer at produktet er håndstrikket i Norge.


Vaskeanvisning: 30° Bruk Milog og UTEN skyllemiddel, tørkes flatt
Lyst til å strikke slike selv så finner du grunnoppskriften på vottene og  alle mine oppskrifter som er til salgs  hær
Ønsker du å handle noe av det jeg lager finner du link til dette i menyen øverst her på bloggen.

Ingen kommentarer

Drevet av Blogger.