Søte lyngfargede barnehagevotter

Et par barnehagevotter ble til også her :-) Nå strikker jeg over stokk og stein her. Disse har jeg brukt viking sportsgarn i og håndtovet de etter strikking. Det holdt med et nøste av garnet og du kan se hva som ble igjenn når de var ferdige. Nå ligger de til tørk her hos meg og blir snart lagt ut i butikken min på epla.


Ønsker alle ei riktig flott helg!

Barnehagevotter i viking sportsgarn

Barnehagevotter i 2-3 år


Str.: 2-3 år
Garn: Sportsgarn fra Viking 100% ull
GranMengde: ca 1 nøste
Pinner: 3,5 og 4 mm
Mønster/design: Link til oppskriften finner du i de fleste av disse innleggene her
Vaskeanvisning: 30° skånsom maskinvask eller for hånd.  Bruk Milog og UTEN skyllemiddel, tørkes flatt


Ønsker du å handle noe av det jeg lager finner du link til dette i menyen øverst her på bloggen.

3 kommentarer:

  1. Hei på deg, slike votter står også på min liste, kjempefine!
    Må innrømme jeg selv har lit problemer med å finne fram på google..har ennå ikke koblet bloggen på det..
    Ha ei flott helg, her skinner sola,men høstkald luft:)

    SvarSlett
  2. Fikk lagt deg inn i følgelista mi nå, så håper det blir enklere å finne deg:)

    SvarSlett

Drevet av Blogger.