Pulsvanter med struktur og fletter

Ble ferdig med disse pulsvantene akkurat nå, de skal være til meg selv pga en liten feil i flettingen. Dette oppdaget jeg når jeg var ferdig så det passet egentlig fint at de ble til meg selv - ikke så ofte en får strikket til seg selv.
Synes dette mønstret som jeg hentet fra Ingun med bloggen bundingen er kjempefint og de er helt herlige på hånden med sine fletter og ribbestrikket innside og tommel.
Pulsvanter med struktur og fletter
Strikka pulsvanter

Str.: Dame
Garn: Pure Alpaca 100% alpakka
GranMengde: ca 75% av et nøste
Pinner: 3 og 3,5mm
Mønster/design: Bundingen


Vi har sånn smått begynt å tenke på flyttingen nå for vi skal nemlig bytte leilighet og har pakket en god del allrede disse to dagene som var med gråvær her. Litt spent, men skal ikke være ute her før den 1 september så det er en liten stund til. Når det gjelder campinglivet har vi også tatt en pause fordi nå bytter vi vogna vår inn i ei litt større vogn som skal hentes om et par dager. Den vogna og forteltet vi har nå står skinnende rent her utenfor og bare venter på å bli byttet ut. Jeg for min del gleder meg som en liten unge her, for når den nye vogna er hentet så skal vi ut på campingen igjen. Må jo prøve den da.. det fulgte med markise med vegger og så kjøpte vi nytt fortelt til den. Regner med at forteltet ikke kommer opp i år så da bruker vi bare markisen resten av sesongen. :-) Bilder kommer.

Ja så var det oppskiften på pulsvantene den finner du her :-)

Ønsker alle ei riktig fin uke!



1 kommentar:

  1. Nydelige pulsvanter, de ble kjempefine i rødt. Gratulerer både med ny leilighet og campingvogn. Så spennende!

    SvarSlett

Drevet av Blogger.