Mariuslue med lyseblå kant

Når en først rir på mariusbølgen jadda da ble det en mariuslue til. Nå har jeg vel snart strikket i alle variasjoner av farger jeg har i dette garnet.
Minner også på konkurransen du kan melde deg på med trekning 12 juli med et gavekort fra en garn og hobbybutikk. Den konkurransen finner du her

Mariuslue
Str.: Onesize voksen
passer både damer og herrer
Målt flatt på bordet
Kant nede: 19 cm og kan strekkes til ca 27 cm
Hel Lengde: ca 29 cm
Garn: Pure Alpaca
Pinner:3 og mm3,5
Mønster/design: Fra mariusboken med tillatelse
Vaskeanvisning: 30° Maskin eller håndvask. Bruk Milog og UTEN skyllemiddel, tørkes flatt
 
Mitt produkt er basert på MARIUS(R)(C) mønsteret designet i 1953 av Unn Søiland. Det er strikket med tillatelse fra rettighetshaver. Jeg garanterer at produktet er håndstrikket i Norge.

Ønsker du å handle noe av det jeg lager finner du link til dette i sidemenyen her på bloggen.
Drevet av Blogger.