Mariuslue med burgunder kant

Vel vel da får dette være nok mariusluer for denne gangen, har nå strikket 5 mariusluer på rappen omtrent.

Str.: Onesize voksen
passer både damer og herrer
Målt flatt på bordet
Kant nede: 19 cm og kan strekkes til ca 27 cm
Hel Lengde: ca 29 cm
Garn: Pure Alpaca
Pinner:3 og mm3,5
Mønster/design: Fra mariusboken med tillatelse
Vaskeanvisning: 30° Maskin eller håndvask. Bruk Milog og UTEN skyllemiddel, tørkes flatt
 
Mitt produkt er basert på MARIUS(R)(C) mønsteret designet i 1953 av Unn Søiland. Det er strikket med tillatelse fra rettighetshaver. Jeg garanterer at produktet er håndstrikket i Norge.


Litt om campinglivet:
Vi har storkost oss her på campingplassen siden vi kom, forruten et uvær som var for leenge siden. Hele forrige uke kom med solskinn og godt vær med strigende temperaturer. Det har vært grilling, fisking, sykling, soling og bading.



I dag har det vært litt mere skyet og det ser ut at det blir det samme været i morgen. Jeg har strikket hele dagen i dag og fikk da lua over ferdig.

Nå har jeg begynt på noe orange i patentstrikk. :-)

Takker for nye følgere både her og på facebooksiden min, og kjærkomne kommentarer. Har du ikke fått det med deg minner jeg igjenn om sommerkonkurransen som foregår her i bloggen. Den finner du her :-)

Ønsker du å handle noe av det jeg lager finner du link til dette i sidemenyen her på bloggen. 


Ingen kommentarer

Drevet av Blogger.