Kjappstrikka drakt

Denne drakte har jeg strikket for en god strund siden og den har bare blitt liggende her og vente på sine knapper. Supermorsom og strikke og flott ble den og. Jeg har gjort et unntak fra oppskriften med at jeg har sydd sammen rundt lårene. :-)

Å sy knapper er ikke det morsomste jeg gjør men nå er iallefall alle 14 knappene godt påsydd og den er klar for en eller annen ny eier. 

Endelig ble den da ferdig med knapper så da kan jeg legge inn et bilde av den her :-)

Kjappstrikka drakt
Str.: 6 -12 mnd
Garn: Pure Alpakka
Pinner: 4mm
Knapper: Treknapper
Mønster/design: Paelas.com
Vaskeanvisning: 30° Bruk Milog og UTEN skyllemiddel, tørkes flatt

Ønsker du å handle noe av det jeg lager finner du link til dette i sidemenyen her på bloggen.

Ingen kommentarer

Drevet av Blogger.