Barnehagevotter 2-4 år

Det går mot høst nå snart og i dag fikk jeg en skikkelig høstfølelse her når jeg stor opp med det gråværet og regn som nesten så ut som sludd, men det var det da ikke. Vi pakker og styrer ennå og henter den nye campingvogna i morgen. Gleder meg skikkelig!


Innimellom pakking og styr så sniker jeg meg til noe jeg liker veldig godt og det er strikkepauser og i dag ble disse barnehagevottene ferdige, så det har vært egentlig litt avslappende dag for meg i dag. Men her er de i grått østlandsgarn (ikke dampet ennå).

Barnehagevotter 2-4 år

Barnehagevotter 2-4 år
Str.: 2-4 år
Hel lengde: 21 cm
Bredde inni håndflata 8 cm (målt flatt på bordet)
Fra tommelgrop og opp til fingertupper ca 8 cm
Garn: Østlandsgarn
GranMengde: ca 1 nøste
Pinner: 3 og 3,5 mm

Mønster/design: Ukjent men fant oppskriften her
Vaskeanvisning: 30° håndvask, kan toves litt. Bruk Milog og UTEN skyllemiddel, tørkes flatt


Ønsker du å handle noe av det jeg lager finner du link til dette i sidemenyen her på bloggen.

Ingen kommentarer

Drevet av Blogger.