Sommerkonkurranse: Vinn garn eller hobbyartikler

Det er klar for konkurranse! 

Jeg har vært så heldig å fått samarbeide med en super hobby og garnbutikk som heter Rito, som er en online dansk hobby butikk, som selger drops-garn i alle varianter, og massevis ellers en drøss av strikke-hekle- og hobbyartikler på nettet.

sommerkonkurranse

Regler:
For å delta i konkurrasnen legg igjenn en kommentar i bloggen her - det er alt du trenger å gjøre.
Du trenger ikke ha blogg for å delta men legg da igjenn et sport slik at jeg kan finne deg om du blir den heldige vinner.

Varighet
Om 3 uker, altså søndag den 12 juli kl. 22.00 trekker jeg en heldig vinner som kan vinne dette gavekortet på 250,- dkk. (trekkingen er nå foretatt og du kan ikke legge inn kommentarer for å bli med i denne konkurransen)

Lykke til!











44 kommentarer:

  1. Hadde vært fint å vinne☺ ha en fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja trekker vinner med randomgenerator når den tiden kommer takk for kommentar :-)

      Slett
  2. Jatakk! Vil gjerne vinne gavekort. :D

    SvarSlett
  3. Jeg hiver meg på jeg også. Alltid spennende når det er noe å vinne, selv om jeg strengt tatt har mer enn nok fra før. Men det gjelder vel for de fleste av oss strikkeglade.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann Ingunn så flott du blir med her, en får aldri nok garn vel :-)

      Slett
  4. Så flott! Jeg prøver lykken hos deg igjen :)
    God uke videre til deg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja supert en kan jo aldri vite med disse konkurransene :-)

      Slett
  5. Håper 🍀 .God sommer

    SvarSlett
  6. Ja takk. God sommer :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for at du dletar veldig bra og lykke til. Sommerklem!

      Slett
  7. Hiver meg med på denne jeg også, alltid stas med konkurranser og premier :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei ann takk for at du deltar, ja det er litt morsomt med konkurranser, her kan du jo også velge om du vil kjøpe garn eller annet tilbehør :-) - da sier jeg lykke til og god sommer!

      Slett
  8. Jeg er med :D
    Rannveig
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  9. Hei, denne konkurransen vil jeg være med på. Håper på vinnerlykke. God sommer. Hilsen Anne-Lise
    anne-lise1964@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Jeg vil gjerne være med! Margrethekarijord(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  11. Oi, den var jo kjekt. Prøver lykken her jeg!:))
    Tvi tvi *

    SvarSlett
    Svar
    1. Eli Krisin, ja lurt å prøve lykken, lykke til!

      Slett
  12. Her må jeg hive meg på, får aldri for mye garn!
    Hilsen Monica
    mo-skog(at)online(dot)no

    SvarSlett
    Svar
    1. Helt sant Anonym, godt å ha litt ekstra garn, lykke til!

      Slett
  13. Hei hei!
    Vil gjerne være med i trekningen. Blir rastløs om jeg ikke har strikketøy mellom hendene når jeg ser på TV...

    verm@hotmail.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei hei, ja da er du registrert Takk og Lykke til!

      Slett
  14. En av mine favorittbutikker :) jeg er med :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja flott butikk, du er med og lykke til :-)

      Slett
  15. Slenger meg med her eg. :)
    ida.marie.nordal (a) gmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Jupp så flott da er du også med. Tusen takk :-)

      Slett
  16. Oj, så spennende. Bruker som regel bare rimelig garn. Hadde vært moro å kunne teste ut andre garnmerker og kvaliteter.

    Ha en riktig fin sommer!

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk og velkommen på lista, ja det er morsomt med nye garntyper. Lykke til i konkurrasnsen da :-)

      Slett
  17. Aleksandra Petersenjuli 09, 2015

    HÅPER JEG VINNER

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Aleksandra Lykke til :-)

      Slett
  18. Å så flott konkurranse. Og takk og lov for at det ikke er en lang liste med kriterier for å delta (lettet sukk). Jeg hadde ikke sakt nei takk til å vinne garn ;)

    andrea.hjeldnes@hotmail.com
    - Andrea

    SvarSlett
  19. Prøver lykken :)

    Terese :) fluffy_127@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Jeg blir gjerne med i trekningen :-)

    SvarSlett
  21. Plutselig er jeg også med ;)

    SvarSlett

Drevet av Blogger.