En mariuslue til når jeg først er i siget

Mariusdilla igjenn her, helt greit å strikke når en er på reisefot :-)
Denne gangen endte det med en blå kant nederst på lua. Så da er det den tredje i rekken her :-)




Str.: Onesize voksen
Garn: Pure Alpaca
Pinner:3 og mm3,5
Mønster/design: Fra mariusboken med tillatelse
Vaskeanvisning: 30° Maskin eller håndvask. Bruk Milog og UTEN skyllemiddel, tørkes flatt
 
Mitt produkt er basert på MARIUS(R)(C) mønsteret designet i 1953 av Unn Søiland. Det er strikket med tillatelse fra rettighetshaver. Jeg garanterer at produktet er håndstrikket i Norge.


Ønsker du å handle noe av det jeg lager finner du link til dette i sidemenyen her på bloggen.

1 kommentar:

  1. Så flotte varianter av Marius-luer hos deg. Sitter og ser på ulike fargekomboer. Jeg strikker Marius i bolker. Fikk plutselig lyst å strikke Marius-lue :) Takk for inspirasjon :D

    God sommer!

    SvarSlett

Drevet av Blogger.