Rumper med babybooies

Selv om campinglivet er godt i gang her så går da strikkepinnene mine :-)

Nå har jeg fått erdig en rumper etter Drops sine oppskrifter - Petit Lutin heter denne rumperen eller lekedrakten. Valgte en olivengrønn farge og strikket et par enkle sokker til. I mønstret er det også lue og et par sokker til men valgte det jeg hadde i hodet pga at jeg ikke så lett får skrevet ut oppskriftene her jeg er akkurat nå. Men skriveren skal hit til campingvogna det er nå sikkert og vist, for strikking og oppskrifter ønsker jeg å ha utskrift av.

Denne var både morsom og enkel å få til kan anbefales :-) Så jeg er nok igang med en til :-) I oppskriften var det vist brukt bommullsgarn og jeg har strikket denne i tynn alpakka og den ble vel ca en str. mindre enn oppskriften sa.








Str.: cm 3mnd
Garn: Pure alpaca
GranMengde: ca 2 nøster
Pinner: 2,5 mm
Mønster/design: Rumper: drops Booties: Eget og litt fra ulike
Vaskeanvisning: 30° ullprogram.  Bruk Milog og UTEN skyllemiddel, tørkes flatt



Ønsker du å handle noe av det jeg lager finner du link til dette i sidemenyen her på bloggen.
Drevet av Blogger.