Prinsesselua med labber

Denne lua med labber har jeg hatt liggende noen dager nå men capinglivet har gjort det til at jeg ikke har fått bilde av den før nå. Sett med lue og labber str 0-4 mnd. Strikket i Merinoull. Etter samme design som Prinsesse Charlotte Elizabeth Dianas lue. (mønsterlinken finner du under her)
I strikkingen er det benyttet rillestrikk og fletter samt at jeg har lagen en liten vrangbord. Labbene har jeg også laget fletter på med vanlig rillestrikket fot.

Prinsesselua med labber
Str.: Nyfødt
Garn: Viking babyull
Pinner: 2,5 mm

Mønster/design: Lua: Lill Chatrin Eide Schei
Labber: Egen
Vaskeanvisning: 40° maskinvask. Bruk Milog og UTEN skyllemiddel, tørkes flatt


Ønsker du å handle noe av det jeg lager finner du link til dette i sidemenyen eller øverst her på bloggen.

2 kommentarer:

  1. Kjempefint sett og tusen takk for link til lua :)

    SvarSlett
  2. Veldig søt lua har du arbeidet :-)) Ønsker deg fantastisk helg og super fin nasjonaldagen...
    gleder meg veldig å se masse bilder i blogglandia.

    SvarSlett

Drevet av Blogger.