Etter regn kommer sol - godt å få strikke litt da!

Siste del av mai det er nå bare 3 dager igjenn før sommer mnd juni er her - JuHu.
Vi har flyttet ut i campingvogna for fullt for denne sommeren. I dag regner det masse, og det betyr da intet, så lenge jeg trives og har med strikketøy så er alt bra. Har både vifte og oljeovn, blir det for ille kaldt er det jo bare å fyre i kaminen med gass. Ullsokker på (den såkalte havsokken på beina som er strikket i tykt ullgarn er godt, med vanjakofte på overdelen)

Ja her stitter jeg i dag og strikker på noe kjempeflott babytøy som du får se senere resultat av.

I går fikk vi installert en liten kjøkkenbenk ved siden av kjøleskapet i forteltet, så nå er kaffe lagings-plassen kommet på stell, bestikkskuffer, og andre skuffer er gode å ha. Når vi camper så mener jeg at vogna er kun et soverom, lagring av klær og kontor med data og skriver i andre enden, samt tilgangen til vann.
Det er forteltetet og uteplassen som egentlig er oppholdsplassene om dagan,  der finnes både ullpledd og saueskinn å varme seg på for den norske sommeren om en trenger. Sofanen fra Itallian house, og chabbychick skap er også på plass nå :-) garn lagret har jeg delvis dratt med meg og har alle strikkepinner og heklekroker med ( må jo bare innrømme at det er rett før symaskinen kommer hit og. tji hi). men den får være hjemme så langt. :-) syr jo ikke så mye. Må jo bare også få sagt det at nermeste garnbutikk ligger ca 15 min i bil herifra. :-) Kan det bli bedre!

Neste prosjekt her er å få litt orden på blomstene ute. har to krukker som jeg skal ha et eller annet stort i, vet ikke hva ennå, har tenkt litt på tuja eller noe annet stort som kan lage mindre innsyn fra ene siden her. Det får en se hva en får til. :-) Da håper jeg at alle har det fint!

God sommer!

Ønsker du å handle noe av det jeg lager finner du link til dette i sidemenyen her på bloggen.