To spennende nøster

I dag fikk jeg to små nøster i posten, jeg visste om at jeg skulle få disse :-) De er fra LilliCat som lager så mange flotte vottemønstre og andre mønstre. I påsken så hadde hun en liten mysteriestrikk for sin gruppe inne på facebook med votter. Det må jeg også få påpeke at det mønstret som kom fram på de vottene er et av de fineste vottemønstrene iallefall jeg har sett. Her og her finner du vottene jeg har strikket i Mysterie mønstret.

Men nok om det det jeg ikke visste var at når vi hadde lagt inn bilder av vottene våre hadde hun stelt i stand et lite lotteri som jeg i min store forbauselse vant. (jeg som aldri og sjelden vinner noenting) Premien var ei oppskrift fra hennes store samling med mønster på enten votter, sokker eller annet. 
Jeg som er votte-frelst valgte jo selvfølgelig vottemønster og fikk også garn til de. Mønstret har jeg hatt i noen dager nå men garnet har jeg ikke ant hva var inntil i dag.


Semilla Fino
Det kommer til å bli veldig spennende å strikke disse vottene, i et garn jeg aldri hverken har hørt om eller sett. Det heter Semilla Fino og er 100% økologisk ull som er produsert og farget på en miljøvennlig måte.
Nøstene er á 50 gram med ca 240 meter og pinnestr. 3- 3,5 mm, og med 28mx38p blir det ca 10x10 cm på pinne 3..



LilliCat bestilte garnet på loveknitting (London) og de kom i hver sine beskyttelsesposer med silke bånd (veldig bra) - Den innpakningen likte jeg veldig godt. Fargevalget med den lilla fargen som også er en av de fineste fargene jeg ser.
Etter å ha tatt en liten titt inne på loveknittings nettside må jeg bare si at her kommer iallefall jeg til å bestille garn ifra, frakta er kun 36 kroner og fri frakt om en handler over 316,-.


Da gjenstår det bare å si Tusen Takk 
til Lill C. Schei! 
Vottene blir ikke strikket med det samme her pga annet som jeg holder på med nå, men gleder meg til å ta fatt på disse KJÆRLIGHETSVOTT som de heter. (kjempefine) Siden til @LilliCat Design på facebook finner du her, og hennes Ravelry Mønstre finner du her.

LoveKnitting




Ingen kommentarer

Drevet av Blogger.