Oslo Anorakk uten hette

 Vel da ble det en ny OsloAnorakk her denne gangen prøvde jeg å lage en uten hette, har ellers fulgt oppskriften. På forstykket har jeg sydd med maskesting en traktor som forhåpentligvis faller i smak hos mottaker :-) (hvem nå det måtte bli?)

Jeg var litt i tvil om hva jeg skulle gjøre med halsen når jeg utelot hetta, men valgte å avslutte med kun rillestikkingen der hetta skulle starte. 

Nå må jeg vel ta og strikke en i jentefarger og her. :-)

OsloAnorakk
OsloAnorakk

Str.:2-3 år
Garn: Pure Alpaca
GarnMengde:
Blå: ca 140 gr.
Beige: ca 120 gr.
Pinner:5mm
Mønster/design: Picles




Ønsker du å handle noe av det jeg lager finner du link til dette i sidemenyen her på bloggen.

1 kommentar:

  1. Så utrolig flott denne var! Herlige farger og snasen traktor. :)
    Jeg lurer på om jeg skal strikke denne uten hette jeg også. Avsluttet du bare uten noe mer hokus pokus der hvor hetta skulle starte? Og hvordan syns du den er i størrelsen? Stor/liten?

    SvarSlett

Drevet av Blogger.