GiveAway premien ble...


Da kan heldige Berit med bloggen barlando by hand snart hente pakken sin. Det ble minialpakka fra sandnes garn jeg valgte og håper at hun får laget noe fint av dette garnet og at hun blir fornøyd med pulsvantene som er ferdigstrikket. :-) Takk for deltagelsen!


På mine pinner er det i dag et nytt skaut og jeg har også fått kjøpt inn garn til å strikke bundad. Gleder meg virkelig til å ta fatt på bundastrikkingen. Håper du har det fint, det har iallefall jeg med masse sol og varmt vær ute, så da blir det utestrikking resten av dagen.

Ønsker du å handle noe av det jeg lager finner du link til dette i sidemenyen her på bloggen.

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for fint garn, skal nok finne det perfekte prosjekt for dette. Og pulsvantene var bare herlige og passet perfekt, jeg bruker pulsvanter hele tiden :) Skal blogge om gevinsten i dag og linke til deg. Kos deg i fin været.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Berit, så fint du passet pulsvantene, glemte å skrive hvilket garn de var i. Royale Alpakka og vaskes på 30 grader. Blir spennende å se hva d lager av garnet da, fint du likte det :-) Klem

      Slett

Drevet av Blogger.