Mysterievotter i kauni

Da ble mine mysterievotter strikket ferdig, på disse har jeg brukt garnet kauni op på pinner nr. 2,5mm - strikket i magic loop. Et kjempeflott mønster som er laget av Lill Catrin Eide Schei, hun har forresten en flott fb-gruppe hvor du kan finne flere av hennes design. Den finner du her: ©Lillcat Design

Disse var så morsomme å strikke at jeg har startet på et par til i annet garn, andre farger og med latvisk flette neders. Tror nok disse vil bli en liten dille framover :-)

Mysterievotter i kauni
Håndtovet votter

Mønstervotter


Størrelse:
Hel Lengde: 30 cm
Bredde: 10,5 cm
Høyde fra tommelgrop til fingertupp: 16 cm
Materiale: Kauni - 100% ull
Farger: Gul- Orange- nyanser + sort
Teknikk: Håndstrikket og håndtovet


Vaskeanvisning:  Jeg anbefaler håndvask 30° i milo, vottene formes og strekkes etter vask og tørkes flatt.



Ønsker du å handle noe av det jeg lager finner du link til dette i toppmenyen her på bloggen.



Ingen kommentarer

Drevet av Blogger.