Mor og datter med hver sine luer


Jeg strikker og hekler hele året - Legger ut info. med bilder på det meste både her på bloggen, og min facebookside. Kommentarer kommer og går litt i perioder synes jeg, og det er alltid interessante å få tilbakemeldinger, det gir meg litt ekstra for å fortsette. :-)

Spesielt morsomt er det også å få se bilder av fornøyde kunder. En ting er jo å prøve produktene selv, en annen ting er å få se klærne på de som skal ha de. Jeg har ofte lurt på hvordan plaggene jeg lager ser ut på personene som jeg sender til.

Her er et par som ble fornøyde med en av de siste jeg har strikket og heklet til. Mor og datter med hver sine luer. Bildene har jeg fått tillatelse til å legge ut.

Søt jente med mariuslue

Hekla lue til ei fornøyd jente
Mariuslue til ei hyggelig dame


Da håper jeg at alle får ei fin uke, her skinner solen i dag og så vidt jeg så på temperaturmåleren som står i solveggen var den 16 varmegrader. Men det er fortsatt kaldt i luften og en må ennå ha på varme klær.

Ønsker du å handle noe av det jeg lager finner du link til dette i sidemenyen her på bloggen.
Drevet av Blogger.