God påske!

God påske
Trosser helsa mi jeg strikker! Jeg har nå også blitt ferdige med de strømpene jeg begynte på sammen med de forrige jeg strikket i samme mønster og farge. Disse er litt mindre i str. ca 36-37. De ble mindre pga at jeg brukte et nr. mindre pinner så diss er strikket på pinner nr. 2,5 på hele sokken.

Vi skal være hjemme denne påsken så regner med at det blir garn på pinnene mine. Jeg har forresten startet på et par mysterievotter nå laget av ©Lillcat Design, litt sent ute med disse da. Men bedre sent enn aldri. Fargevalget mitt får være et mysterium for dere enn så lenge.

Velkommen til påskehandel

Butikken min på epla holder også åpent hele påsken og du er hjertelig velkommen til en visitt der.


Men nok om det det er jo påske nå, og ønsker dere alle ei riktig fin påske. Håper at dere får godt vær med ei hyggelig tid sammen. 
Påskeklem Beate



Ingen kommentarer

Drevet av Blogger.