Giveaway

Vinneren er trukket: Her

En liten giveaway er vel på sin plass nå.
Denne gi-borten foregår på bloggen her, facebooksiden  og instagram 
Dette velger du selv. Det eneste som kreves er kommentarer på de ulike sidene under bildet.

Giveaway

Garntypene på bildene er kun for illustrasjon i foto, det blir mysterie foreløpig. Pulsvantene er strikket i Royal alpakka og er veeeeldig myke og gode- med hull for tommel. 

Premien er 4 nøster garn og et par pulsvanter til den heldige!!!

Du finner min facebookside her
Du finner meg på instagram her
Lykke til!

3 kommentarer:

  1. Så kjekt med giveaway :)

    SvarSlett
  2. Spennende, jeg vill gjerne være med, Deler bilde på bloggen min jeg :)
    God påske til deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja Berit del i veg du :-) tusen takk!

      Slett

Drevet av Blogger.