Tova votter med mariusmønster

Da ble disse tova vottene ferdige - har lenge gått å tenkt på å strikke tova votter med mariusmønster. Brukte min egen oppskrift på tovede votter, og hadde mariusboka som inspirasjon til mønsterstrikk.

Tova votter med mariusmønster 
Størrelse: Dame M
Hel Lengde: 26 cm
Bredde: 12 cm
Farger: Rød - Hvit - Marine

Materiale: 100% Ren norsk ull

Teknikk: Håndstrikket og maksintovet

Vaskeanvisning: 30° skånsomt ullprogram i maskin, eller for hånd, vottene formes og strekkes etter vask og tørkes flatt.

Design: Egen oppskrift med mønsterispirasjon fra mariusboka

Lyst til å strikke slike selv så finner du grunnoppskriften på vottene og  alle mine oppskrifter som er til salgs  hær 


Er du en som ikke strikker har jeg produkter til salgs butikkene finner du linker til i sidemenyen :-)

2 kommentarer:

  1. De var kjempefine!! :-) Ha en fin helg..

    SvarSlett
  2. De der var mitt i blinken. Må nok stjele kreativiteten din igjen. Mønstret ditt har jeg allerede kjøpt:) så her blir det mere strikking til årets kommende bursdager og julegaver ( skal være ute i god tid i år ;))

    SvarSlett

Drevet av Blogger.