Jeg er i marius siget her jeg...

Jeg er kommet i mariuslue siget her jeg, denne lua er akkurat ferdig og nydampet :-) Dette er nr. 4 i rekken mariusluer denne helgen :-) Det er så morsomt sitter bare å planlegger neste lue og hvilke farger jeg skal velge her :-)

Mariuslue i alpakka

Mariuslue i alpakka

Mariuslue i alpakka

Målene er tatt flatt på bordet
Størrelse: M
Hel Lengde: 25 cm
Bredde: 23 cm kan strekkes til 30 cm (normal damestr. eller ungdom)

Farger: Hvit - marineblå og Rosa

Materiale: 100% Alpakka
Garn: Pure Alpaca
Pinner nr.: 3 og 3,5 mm


Teknikk: Håndstrikket

Vaskeanvisning: 30°  for hånd.

Oppskrift fra Mariusboka - Klassiske hisorier og nye oppskrifter.


Er du en som ikke strikker har jeg produkter til salgs butikkene finner du linker til i sidemenyen :-)

Ingen kommentarer

Drevet av Blogger.