3 par tova votter i lilla med hjerter

Fikk bestilling på et par tova votter i str. 4-6 år i helgen, og da var det bare å starte strikkinga med det samme. De vottene hun etterspurte var en av de jeg synes er de fineste som jeg har laget, de er i dyp lilla med rosa kant og nålefiltet rosa hjerter på.

Hun ønsket også å ha bånd på disse så de lagde jeg og med tvinnet snor i. Det ble også til at jeg strikket et par til like men de er uten snor og er slik de opprinnelig var da jeg lagde disse for første gang. Ja det har blitt noen slike og, det har du sikkert fått med deg hvis du er leser av bloggen her :-)

Tova barnevotter med nålefiltet hjerte strikket i fritidsgarn



Materiale: 100% Ull fritidsgarn fra Sandnes garn

Teknikk: Håndstrikket, maskintovet og nålefiltet

Vaskeanvisning: 30° skånsomt ullprogram i maskin, eller for hånd, vottene formes og strekkes etter vask og tørkes flatt.

Design: Egen oppskrift



Er du en som ikke strikker har jeg produkter til salgs butikkene finner du linker til i sidemenyen :-)

Drevet av Blogger.