Tova votter med nålefilt av dompapp og utprøving av nye ideer...

Tova votter med nålefilting av dompapper i grått ble ferdige og ligger bare å venter på adressen hvor de skal :-)

Denne gangen valgte jeg å legge på et par grankvister med litt snø på  - slik ble resultatet av disse.

Tova votter med nålefilt av dompapp

Nå har jeg også fått såååå mange nye ideer at jeg holder på å sprekke her, og tror nok at jeg har planene klare for hva jeg skal drive med litt framover over nyttår. Noe jeg har vært borti litt tidligere når jeg gikk husflidsskolen en gang i tiden. Da lagde jeg meg labber som ble skikkelig kule gode og varme.

Sist jeg var på husfliden fikk jeg kjøpt meg en liten pose med grå ull bare for å prøve om jeg husket hvordan det var med denne filtingen.

Så i ettermiddag prøvde jeg ut litt med filting, det ble en kanskje grunnlaget for en bordskåner og et eller annet hjerte med diameter på ca 20 cm. De er ikke ferdige ennå men blir det nok etterhvert.

Det er jo utrolig ha en kan legge på slike ting som dette, om det blir nålefilt, broderi på bordskåneren det vet ingen ennå. Hjertet vet jeg ikke riktig om det også skal være en slags bordskåner, eller bli pynt kanskje med både blonder og perler på...tiden får vise og de nyskjerrige får se :-)



Lyst til å strikke slike votter selv så finner du grunnoppskriften på vottene og  alle mine oppskrifter som er til salgs  hær

Er du en som ikke strikker har jeg produkter til salgs butikkene finner du linker til i sidemenyen :-)

Ingen kommentarer

Drevet av Blogger.